RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

Verslag dag 7

We zijn er!

Vanochtend om 0800 uur vertrokken uit Andermatt. Na de 13 km klim naar de top van de Gotthardpas, eerst even een moment van rust, koffie en de nodige foto's: het letterlijke hoogtepunt van de week. Met 3 graden boven nul een koude tussenstop en gauw de lange kleren aangetrokken voor de 80 km lange afdaling naar Belinzona. Na 1 km kreeg Rutger al een lekke band (na de val van Arie de tweede tegenslag van de week dus dat was nog acceptabel). Arie was al een stuk verder, dus terwijl hij weer ergens koffie dronk verwisselde Rutger klappertandend zijn achterband.

Maar goed: In Airolo begon het een beetje te regenenendat hielduiteindelijk de rest van de dag niet meer op. We hadden dus misschien toch beter de andere kant op moeten fietsen :-)).

De reis ging verder voorspoedig met nog een lekkere calorie- en koolhydratenstop bij de McDonald's in Bellinzona. Daarna op het gemak langs het Lago Maggiore, om ondanks de regen, te genieten van het meer en de 'bekende weg'.

Op het park werden we warm verwelkomd door alle kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes die ons met ballonnen en een groot spandoek op stonden te wachten.

Het weerzien met onze gezinnen was fantastisch!

De feiten van vandaag:

137 km

9 uur op de fiets

Heel de dag een beetje regen.

1 lekke band.

De klim van de Gotthard was mooier dan de afdaling (liever zweet dan kou).

De foto's van vandaag worden morgen op deze weblog gezet.

Het zit er in ieder geval op. 1.072 km, 6 nachtenen 7 dagen verder. Wij kijken terug op een prachtige week van humor, afzien, zweten, discussies, genietenen emoties.

Middels deze weg willen wij iedereen bedanken voor de hartverwarmende reacties, aanmoedigingen en natuurlijk het sponsoren. Wij hopen hiermee Hospice Hoeksche Waard op onze manier geholpen te hebben en willen deze hele tocht opdragen aan al het personeel en de vrijwilligers die zich daar dag in, dag uit inzetten!

Iedereen bedankt!

Arie en Rutger

John

Super gedaan mannen!!! petje af hoor. Nu genieten in Italië

Herman en Heleen

Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie en nu genieten van deze echt verdiende rustweek.
Nogmaals petje af voor jullie beiden.

Martijn, Elke & Joep

Gefeliciteerd met deze topprestatie!
Echt respect en petje af!
Jullie zijn kanjers.
Nu bijkomen van alles,
Veel liefs, Martijn elke en Joep

Arnoud

Zo weer een ervaring rijker! Echt superknap hoe jullie dat zo snel hebben gedaan!

Restecp!

lkorving@chello.nl

geweldig mannen, wat een prestatie! ik hoop van harte dat de hele onderneming aan de verwachting heetft voldaan, niet alleen voor jullie, maar ook voor de hospice!

Nico & Saskia

Arie en Rutger,
Gefeliciteerd met het behaalde succes. Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen en jullie gezond en "wel?" op de bestemming zijn aangekomen. De eerste dagen hebben Karin en Mirjam vast geen kind aan jullie. Geniet van jullie welverdiende vakantie!
Groet,

Margreth

Super gedaan jongens, wat een prestatie! Ik heb de hele week met jullie meegeleefd. En nu lekker gaan genieten van de welverdiende rust. Groeten aan de rest daar.

Margreth

Henk van dijk

Grote klasse heren ....petje af ...gr henk en nella

Ellen & Leon

Goed gedaan mannen! Geniet van deze prestatie en van jullie vakantie!

Rogier en Coriene

Echt waanzinnig jongens!! Nu lekker genieten en uitrusten! Volgende week met de auto terug want de fiets duurt me te lang. Julia mist merle. En wij jullie ook natuurlijk. Xx

Dirk, Karin, Lotte en Lukas

Super gedaan, Arie en Rutger.
Geniet van de welverdiende rust.

Doe de vrouwen de groetjes,

Arie irma

GOED GEDAAN , JOCHIES!!
Diepe buiging.....

h.bruijnis@chello.nl

Geweldige prestatie! Heel leuk om de reisverslagen te lezen en de foto's te bezien.

Herman en Frouwkje

Marc en Geraldina

Wat een KANJERS zijn jullie. Van harte met deze wereldprestatie. Hulde voor de wereldkampioenen. Geweldige reisverslagen gemaakt die heel leuk waren om te lezen. En nu lekker genieten in Italie van jullie vakantie. Komen jullie ook weer op de fiets terug?

oma Tini

Ik heb het allemaal kunnen volgend op internet en ik ben trots op jullie.
Vele groeten aan iedereen.

Nelie, Anton, Carianne en Marinka

Wow, jullie hebben het gedaan! Grandioos! 'k Doe het je niet na! Lekker uitrusten nu en alles laten bezinken.
Geniet er van, je hebt het verdient!

Gerard en Els

Wat zijn jullie kampioenen !!
De mensen in het hospice zullen dit ongelooflijk waarderen.
Geniet van jullie vakantie.

Martin, Jacqueline en Noëlle

Wat een prestatie!!!

geweldig!!

geniet lekker van de vakantie!

Ineke en Arie

Wat een geweldige prestatie en voor het goede doel. Petje af voor jullie. Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie.

Hamba