RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

Verslag dag 3

Goed, daar zitten we dan weer. Weer een heerlijke dag gefietst. Ook Frankrijk heeft veel moois te bieden, maar die heuvels.....die zijn wel weer tegengevallen. We zitten nu in ons hotel in Phalsbourg en hebben besloten morgen via Strassbourg langs de Rijn naar Basel te fietsen. Het is ruim 20 km om maar in ieder geval vlak en dat verdient zich zeker terug in kilojoules. Alles is vandaag verder perfect verlopen. Hieronder de feitjes van vandaag. Strak blauwe lucht 25 a 30 graden 162 km Franse wegkwaliteit is bijzonder goed bevallen Eerste zadelpijntjes beginnen de kop op te steken Spieren houder zich verder goed Arie heeft onderweg nog 600 big bags verkocht Ook de vrouwen vermaken zich uitstekend in Italië Geen materiaalpech Nog steeds gezellig.... Mocht je met smart zitten te wachten op een nieuw verhaal maar het komt niet, dan hebben we geen internet in het hotel. Wees niet ongerust. Morgen wordt waarschijnlijk een latertje met weer 180 km op de planning. De hartelijke groeten van Arie en Rutger

heleen

nog even volhouden hè mannen, morgen om deze tijd zijn jullie al weer over de helft.

Dick, Karin, Lotte en Lukas

He mannen,
Echt fijn dat alles zo goed verloopt! Alweer drie dagen die erop zitten, super!!!

Elke

Respect!

Ron en Yvette

Klasse! Ga zo door, denk alvast aan de dames en de rose, dan gaat de rest hopelijk ook voorspoedig!

Leen & Pita

Geweldig! Hou vol, dan komt het goed.

Henk van Dijk

Heren, als jullie zo doorfietsen, zijn jullie er donderdagmiddag al:-)

Succes en tot gauw...

Groet Henk

karin, mirjam en de rest van de bende

Zet hem op mannen! Wij rusten alvast voor jullie uit.
Maar in gedachten fietsen we mee! Vandaag 20 km om, respect! Wij gaan vandaag een daagje strand vieren. Zit nu bij Jan op de computer. Verse broodjes gehaald. Maar om jullie niet verder jaloers te maken ga ik er een eind aan breien. Mannen, we zijn apetrots op jullie. Dankbaar dat het tot nu toe zo goed gaat. We hopen op een mooie opbrengst voor het hospice. Daar is het toch allemaal om te doen!
Mensen, jullie allemaal bedankt voor zoveel reacties voor onze kanjers! Heel lief dat er zoveel mensen meeleven! Tot de volgende reactie. Groetjes Mirjam, Merle, Elin, Karin, Lisa en Anne (de vrouwenbende)

saskia & nico

Zeg mannen, jullie gaan er blijkbaar als een "speer" vandoor.
Fijn dat alles tot nu toe voorspoedig gaat.
En Arie, een week geen zaken doen lukte blijkbaar niet?
Heel veel succes bij het vervolg van jullie onderneming!
Hartelijke groet,

Gerard en Els

Jullie route gevolgd en met veel respect blijven we jullie volgen. Veel succes, de eindstreep komt elke dag dichterbij!

Ivo en Aernout

Vanuit poolbar Le Cap moedigen wij jullie aan. Doe rustig aan want dat doen wij ook. Erg knap wat jullie presteren.

Daan

Volgens mij hebben jullie er aardig de sokken in. Ga zo door. Succes de komende dagen en geniet van het voortuitzicht dat aan het einde van deze rit een koud roseetje wacht.

Janneke

Hoi Jongens. Ik vind het helemaal fantastisch. Vandaag ook weer heel veel succes. Lieve groeten Janneke

Aja en Jan

Hoi Jongens,
Wat super wat jullie aan het doen zijn, wat een mooie gedachte!
Alle respect voor jullie, heel veel succes, en het weerzien met jullie gezin zal geweldig zijn, voorzichtig!
Jan en Aja

Hamba