RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

Verslag dag 5

Vandaag een lekker relaxt dagje gehad. We zijn rustig begonnen om 0830 uur vanuit Efringen. In Basel moesten we even zoeken naar de Nord-Süd Route die we volgen tot Italië. Deze route hebben die zwitsers prachtig uitgestippeld en gelukkig heel goed bewegwijzerd. Schitterende wegen door mooie dorpjes, langs riviertjes, sluisjes, watervallen, door parken, bossen enz. Toen we de route eenmaal gevonden hadden gingen we gestaag omhoog de Jura in. Op de top van de hoogste berg op onze route van vandaag (de Schaffmat 810m) belde het AD. Ze willen een artikel over ons plaatsten in de krant van morgen of overmorgen (Hoekse Waard bijlage). met de adrenaline van de klim nog in zijn lijf heeft Arie een mooi interview gegeven. Echt gaaf dit. Daarna gaat de rest natuurlijk vanzelf en zitten we nu aan tafel in een prachtig hotel in Luzern aan het Vierwoudstedenmeer. De feiten: 145 km. 11 uur op de fiets. Geen materiaalpech, maar de kettingen staan behoorlijk droog en beide fietsen beginnen wat te piepen. Er zijn geen nieuwe pijntjes bijgekomen en Aries wonden zijn bijna genezen. Wederom prachtig weer gehad met een heel klein druppeltje op de top van de Schaffmat. 25 graden Tot morgen! Arie en Rutger

John

Fantastisch wat jullie presteren!

Herman

De kettingolie of de teflon spray vergeten of kon dat niet meer bij de bagage? Lekker toch dat jullie de dagafstanden nu een beetje kunnen afbouwen, al staan daar morgen veel hoogtemeters tegenover. Het lukt jullie anders goed tussen de regengebieden door te rijden. Nog even volhouden hoor.

Rien en Antien

Grote klasse mannen !!
Succes tijdens de rest van de tocht

Johann en marielle

Geweldig wat jullie presteren,wij volgen jullie van uit platja d aro in Spanje

Leuk om jullie reisverslagen te lezen en wij wensen jullie voor de laatste dagen nog veilige km en veel plezier onderweg
Een dikke aanmoedigings knuffel van ons

Groetjes Johann en marielle

Derek,Marcia,Jessy&Hannah

Heerlijk dat het zo goed gaat! Het is zeker ook wel genieten van wat jullie allemaal zien zo onderweg?!
Succes verder met deze bijzondere reis en we houden jullie site in de gaten... we denken aan jullie!
Groet van ons!

Ellen & Leon

Dat gaat goed mannen! Heel veel plezier en succes nog de komende dagen! We gaan het AD in de gaten houden .

Janneke

Hoi jongens. Nog even volhouden. Vanavond heerlijk in een relaxed hotelletje en morgen weer heerlijk bij de meiden en niet te vergeten een heerlijke Heineken.
Groeten Janneke

ed

vasthouden !!! hele prestatie

arieirma

Ha Rutger en Arie, Wat een prestatie leveren jullie jongens ( mannen), daar kunnen jullie trots op zijn! Vergeet niet ook nog te genieten van alles en iedereen die je ontmoet.
Wanneer denken jullie de meisjes in de armen te kunnen sluiten ( en zij jullie?). Bemoedigingsgroet, arie en irma

Henk van Dijk

Mannen,

chapeau...fantastisch dat jullie er al bijna zijn...grote klasse...morgen de Gotthard en dan op naar de Pinot Grigio en Pizza's...dik verdiend...

Hamba