RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

Verslag dag 1

Zo daar zitten we dan in Huy in een mooi restaurantje aan de Maas. Door het prachtige weer zijn wij in goede conditie aangekomen. Het uitzwaaien in Zuid-Beijerland heeft ons een enorme stimulans gegeven. Dit hebben wij erg gewaardeerd. Voor deze mensen: morgen vertrekken we om 0800 uur aan de voet van de brug over de Maas in Huy :-)). Hieronder de feiten van de eerste dag: 182 km Geen lekke banden Geen druppel regen Arie heeft het asfalt van dichtbij bekeken 2 pleisters, een bus Sterilon en een keukenrol hebben de klus geklaard Voor de rest geen enkele ongemakken Erg gezellig. Nu lekker bijtanken, zo terug naar het hotel en morgen het trotseren van de Ardennen. Op naar Luxemburg-Stad! Groeten, Arie en Rutger

Elke

Top jongens!!

Ruud & Cindy

Mannen, heel veel succes!!
Super dit blog, we gaan deze bijzondere prestatie zeker volgen!

heleen

leuk om jullie zo te volgen.
Fijn dat alles goed is gegaan op dat valpartijtje na.
Succes voor morgen, ik weet niet of ik op tijd ben om jullie uit te zwaaien.

Rien en Antien

Klasse jongens !!
Hopelijk gaat de rest van de reis zonder vallen !!
Arie zit toch niet voor het eerst op een fiets ??
succes verder.

Margreth

Wat een mooie site voor jullie trip!

Sterkte jongens met de tocht! Wat een super uitdaging voor jullie, maar jullie kunnen het!

Groetjes Margreth

Herm & Sas

1 meer dan goede morgen vanuit R'dam Zuid! Vanaf deze plek willen wij jullie enorm veel succes wensen met deze prachtige tocht richting Italië voor het goede doel! Suc6 met de resterende kilometers en zorg dat je heel aankomt!
Grtn Hermen Saskia & Kids

PW en Sus

klasse mannen, meer dan 180 km op 1 dag. Succes ermee

Robin en Gabrielle

Na onze huwelijksreis weer terug in Nederland. Vanaf nu kunnen wij deze grootse actie ok on-line volgen en dat zullen we dan ook doen. Ik lees dat de eerste etappe er reeds opzit en "geslaagd" is. En een goed begin is het halve werk, klasse. Veel succes met de komende etappes

Ivo

Mannen, veel succes en ik hoop dat het bij 2 pleisters blijft. Gratis wifi hier bij de zwembadbar dus we kunnen jullie reis volgens. Groeten uit Frankrijk.

Dick, Karin, Lotte en Lukas

We zitten al met smart te wachten op het verslag van vandaag! Hopelijk is alles weer goed gegaan!
Zet hem op, we denken aan jullie!
Dick, Karin, Lotte en Lukas

irma

Hou vol, jullie meisjes wachten vol trots!
Zie je het even niewt meer zitten?......
denk daar dan aan!
Sterkte hoor, wij vinden jullie heeeeeeel erg stoer!
En ..... halen of niet, de intentie geeft al een heel grote stimulans te schenken!.
SUCCES JONGENS! Groet van irma en arie

Hamba