RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

RUTGER EN ARIE GAAN FIETSEN VOOR HOSPICE HOEKSCHE WAARD

Hallo allemaal,

Op 2 juli a.s. is het dan zover. Om 07.30 uur zullen wij per fiets vertrekken vanaf het Hospice Hoeksche Waard te Zuid-Beijerland naar Italië. Een reis van ca. 1000 kilometer.

De bedoeling is om in 7 dagen naar de eindbestemming, Brezzo di Bedero aan het Lago Maggiore te fietsen. Dit betekent een gemiddelde van ca. 140 km per dag.

Door middel van sponsoring per kilometer of voor een vast bedrag, hopen wij geld bij elkaar te gaan fietsen voor het Hospice Hoeksche Waard: een huis waarin ongeneeslijke zieke mensen de laatste fase van hun leven met liefde verzorgd worden. Ook voor de familie en vrienden van deze mensen wordt daar gezorgd. Voor meer info over het hospice: www.hospicehoekschewaard.nl.

Op 9 juli a.s. hopen onze vrouwen Mirjam en Karinons, samen met onze dochtersMerle, Elin, Lisa en Anne, te verwelkomen in Brezzo di Bedero op het vakantiepark Villaggio Olandese.

Sponsort u mee?

In dat geval kunt u zich aanmelden via dit blog of via kzegel@gmail.com.

Vermeld wel uw e-mailadres.

Wij hopen op uw steun, zowel vooraf als tijdens de reis.

Groeten Rutger en Arie

Rutger

Mooie weblog Karin! Alle randvoorwaarden zijn in orde. Nu alleen nog veel blijven trainen en dan moet het goed komen :-))

ingrid

Zo, zo, digitaal wondertje die Kaar! Goed gedaan!
Zet hem op mannen. Wij sponsoren de strakgebroekte mannen uiteraard ook: het is een mooi doel.
Ben benieuwd naar alle verhalen en de foto's natuurlijk!

groetjes, Ingrid

Laura

Rutger & Arie,

Heel veel succes & sterkte met fietsen!
En natuurlijk sponseren wij ook dit goede doel!

Groetjes Aernout, Laura & Timo

Daan / DVO

Een heel nobel streven van de beide heren. Sterkte met de laatste voorbereidingen en ik vertrouw er op dat jullie mij wat lichter zullen maken.

Succes
Daan en Patricia Vonk

ed wessels

ik wens jou en Rutger veel succes met deze enorme uitdaging.

Mattanja en Rob van Tilborg

Wij wensen jullie ook veel sterkte toe bij dit avontuur, de website ziet er prachtig uit en jullie zijn startklaar zo te zien, nog een (klein) nachtje slapen...

Daan

Rutger en Arie,

Heel veel succes vanaf morgen. Nu start waar jullie zo hard voor getraind hebben.

Marc en Geraldina Klaassen

Arie en Rutger, heel veel succes met jullie monstertocht naar Italie. Wij zullen jullie via deze site in de gaten blijven houden. alleen al het opzeten van deze tocht is al een waanzinnige prestatie, laat staan als deze wordt voltooit. Wij gaan er van dat jullie, als goed getrainde mannen dit helemaal gaan afronden.

Martijn, Elke & Joep

Lieve Rutger & Arie,
Heel veel succes, sterkte en kracht toegewenst bij jullie reis! Jullie kunnen het!

Liefs, Martijn, Elke & Joep

Carlo en Miryam

Wij vinden het super wat jullie doen! Veel succes nog de rest van de week, wij volgen jullie!

groetjes Carlo en Miryam en Boaz

Hamba