RUTGER EN ARIE FIETSEN VOOR HOSPICE!

Verslag dag 2

Pfffoe. Dat zit erop. We hadden de Ardennen misschien toch een beetje onderschat maar we hebben ze gehad. Vanochtend vanuit Huy via Durbuy, La Roche en Ardenne en Bastogne naar Luxemburg Stad. Wat heeft deze wereld een hoop schoonheid! Alles ging goed. Het was weer gezellig en gelukkig geen ongelukken of materiaalpech. Hieronder weer de feitjes: 170 km 11 uur op de fiets Teveel kilometers omhoog Gezellig Geen druppel regen Veel druppels zweet Schitterend hotel in een schitterende stad Nu gauw eten en slapen. Morgen 0700 uur aan het ontbijt en 0800 uur op de fiets naar Phalsbourg (F). Groeten, Rutger en Arie PS. De vrouwen zitten inmiddels heerlijk aan de rosé in Brezzo. PSS. Nog heel erg bedankt voor alle hartverwarmende reacties!

Nicole en Jan Weeda

Heren,

Goed om te lezen dat het zo goed gaat.
Prima weer een lekker windje in de rug.
Het aantal al afgelegde kilometers ziet er ook goed uit.
Lijkt me wel lastig als je weet dat de dames lekker aan de rose zitten, maar ja iemand moet het werk doen.

Veel succes en geniet ervan.

Nicole en Jan.

Marc en Geraldina

Onwijs goed gedaan van jullie en inderdaad Luxemburg is een heel mooi land. Gelukkig geen valpartijen vandaag.
We vinden het erg leuk om jullie op deze manier te volgen.
En echt mannen petje af hoor.

Gr Marc en Geraldina Klaassen

Herman

Wat een afstand weer. Jullie gaan het toch niet in zes dagen doen? Met Bastogne op 515 meter hoogte hebben jullie inderdaad heel wat hoogtemeters overwonnen. Maar Rutger, dat moet vergeleken met Isola 2000 en Puy Marie toch een eitje zijn. Toch weer knap hoor van jullie beiden.

Nelie, Anton, Carianne en Marinka

Wow, al zo'n eind weg! Grandioos hoor.
Vandaag voorbede gedaan in de dienst voor jullie en natuurlijk....gecollecteerd! Is nog niet geteld (je kent de rituelen...) maar 't leek me een behoorlijk bedrag!
Sukses verder!

Rob

Heren, super dat jullie dit doen! Ik weet uit ervaring dat dit heel mooi is! Heel veel succes met deze onderneming!

Rogier en coriene

Leuk om te lezen en fijn dat alles goed gaat! Ook met de vrouwen natuurlijk! Zet hem op, en vanuit het goidschalxoordse land heel veel succes! Dikke kus

Henk van Dijk

Heren,

wat een geweldige prestatie so far....meer km gefietst dan jullie gepland hadden toch? Succes vandaag en ik kijk uit naar jullie verslag van de komende dagen...

Groet Henk van Dijk

Aad en Janneke

hoi jongens we zijn heel trots en wensen jullie veel plezier en bovenal ""Power of God who created it all"".

Arnoud

Kijk maar uit dat het niet te makkelijk gaat, straks willen jullie ook nog terugfietsen! Af en toe een ommetje doen via een leuk heuveltje naast de route bijvoorbeeld.

Maar goed, veel kudos voor jullie, ik zou het niet snel nadoen!

Hamba